.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه سازمان بازرگانی گیلان به خبر شمال نیوز

در پی درج خبری با عنوان "فروش گسترده کنسرو گوشت خوک در گیلان "، سازمان بازرگانی استان گیلان جوابیه ای را جهت انتشار در سایت آماده کرده است که به شرح ذیل می باشد.

در پی درج خبر با عنوان "فروش كنسرو گوشت خوك در گیلان" مورخ 4/3/89 در سایت مربوطه، درراستای تنویر افكارعمومی و مخاطبان آن سایت و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی به آگاهی میرساند: هیچگونه توزیع و فروش رسمی فرآورده های گوشت خوك در اصناف و فروشگاههای استان گیلان انجام و مشاهده نشده است و بازرسان مجامع امور صنفی استان در كنار مامورین نیروی انتظامی با رصد نمودن واحدهای صنفی و فروشگاههای زنجیره ای، در مبارزه با عرضه كالاهای قاچاق اهتمام جدی داشته و با متخلفین برابر ضوابط قانونی برخورد می نمایند.

درهمین راستا در سایه تلاش و دلسوزی بازرسان سازمان بازرگانی و مجامع امورصنفی استان و درپی بیش از 35 هزار مورد بازرسی در سال جاری از واحدهای تولیدی و عرضه كننده مواد غذایی، فقط شش رول 65 گرمی گوشت خوك دوهفته پیش (بیستم اردیبهشت ماه سال جاری)، از یكی از واحدهای صنفی كشف گردید كه پرونده متشكله جهت صدور رای به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.لازم به توضیح است؛ گوشت كشف شده از نوع رول بوده و نه كنسرو . بنابراین خبر آن سایت مبنی بر توزیع كنسرو گوشت خوك صحت ندارد. همچنین در خصوص عکس مذکور باید توجه داشت که بین فروش موردی و قاچاق یك كالا با توزیع رسمی وگسترده آن تفاوت بسیار زیادی بوده واین مهم از دید خوانندگان محترم پوشیده نیست. لذا باتوجه به رسالت رسانه ای آن سایت، انتظار میرود با كسب اطلاعات صحیح از منابع رسمی و سازمانهای مسئول، در تهیه و انتشار اخبار صحیح ، دقت بیشتری صورت میگرفت. در همین خصوص روابط عمومی سازمان بازرگانی استان گیلان ضمن اعلام آمادگی با كلیه رسانه های خبری برای همكاری در راستای اطلاع رسانی صحیح و تولید و انتشار اخبار، انتظار دارد تا جوابیه فوق در آن سایت و کلیه رسانه هایی كه از این سایت به عنوان منبع خبر استفاده نمودند، درج گردد.

مهدی بهادریان-مسؤول روابط عمومی سازمان بازرگانی استان گیلان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.